BHC Blog


NEDOSEGLJIVOST MUZE
27/11/2008, 20:13
Filed under: Jernej | Značke:

JakaD

foto: JakaD

Začetek besedila vedno je in bo inspiracija.

Rodi se v fazi nezavednega in šele kasneje privre na dan. A samo v mislih in stanju duha, izliv te ideje pa lahko poteka drugače, kot si zamišljam prvi trenutek. Kot hiša, ki jo ima arhitekt v mislih, ima tudi ta ideja svojo projekcijo v vidnem, oz. slišnem. Temelji so trdni, to mi govori zavest, a vendar je izražanje tega fenomena resnični izziv in draž poetike.

Seveda, nisem poet, sem samo nekdo, ki včasih doživi rojstvo ideje…in poskuša, se trudi, se muči..priklicat nekoga ali nekaj, da mu pomaga pri tem. Potrebujem roko, da me vodi..

Včasih je to jeza, včasih silovite emocije, ki jih doživiš enkrat v življenju in, ki se kasneje nikoli več ne prikažejo, ker je moj klic drugačen in jih ne potrebujem.

To so MUZE JEZE.

Vsaka živi na svojem koncu moje duševne hemisfere. Jih ne obožujem, a v meni vedno znova puščajo globok,suh.. Jernej-tukaj-smo-če-hočeš-ali-ne-te-opazujemo-in-smo-ti-pripravljene-pomagat-.. realen ter precizen pečat. Mislim pa, da, če bi dejansko obstajale, bi zavzemale vrhove gora, ukazovale vetru in slikale mraz.

Naslednja, katero bi si želel imeti ves čas ob sebi, je prisotna v večini primerov, ko zapadem v raziskovanje zakladov, ki so mi bili podarjeni.

Govorim o MUZI OBLIKE.

Že po naravi sem povsem neurejen človek, ki živi v navidezno urejeni družbi. Ne vem, če me sicer ob pisanju teh vrstic spremlja ali ne..zagotovo pa je vseprisotna. Daje mi takt, usmerja tok misli po tolmunih moje velike čudaške doline..ignorance. V realnem življenju? Hmm, zagotovo je gurman(ka). Idealne začimbe na pravem mestu.

Največji vpliv…najmanjši dvom..absolutnost izrečenega. Konstanten dotok strasti, sanj ali norosti..To je samo ena.

MUZA LEPOTE ali MUZA NEDOSEGLJIVOSTI.

Kot prvo-je realna. Pravi,da je dolgočasna. Govori celo, da je debela. Se dela, da ne razume… A vendar se njen vpliv se kaže v tem, da ob njej dosegam in presegam meje, jih prečkam in s tem rastem.

Kaže mi pot na mostu domišljije, na mostu, ki prečka reko trivialnosti, reko izražanjske bede. Kliče me na svojo stran, ve, kaj mi ponuja, v zahvalo noče nič…Ker ve, da jo bom le stežka dosegel, ker ve,da se ji bom težko oddolžil. Ima globalen vpliv na moj planet izražanja.

MUZA lepote, sinji SAFIR… hvala ti, ker si tu


Oddaj komentar so far
Komentiraj



Leave a Reply

