BHC Blog


No. 1
30/11/2008, 15:42
Filed under: Hefe

Dne ko sem v dar prejel to “leseno kraljico” se spominjam kot bi bil včeraj (zveni precej filmsko, a se mi dopade).

Pred “xy” leti se je pred naša vrata naslikala teta iz Amerike (v resnici iz LJ, toda iz Amerike se bolj fino sliši). Prinesla mi je ta, za mnoge že odslužen, nepomemben kos lesa po katerem sem trepetal že (pre)dolgo.

Zagrabil sem kitaro in se kot Chuck Norris na lovu za izmečkom zapodil proti svoji sobi. Zaigrati seveda nisem znal nič, a to me ni niti najmanj motilo. Počutil sem se kot kralj sveta, kot umetnik svetovnega kova pred tisočglavo množico.

Sčasoma so jo nadomestile druge kitare (na katere se je dejansko dalo igrati), toda ta je bila moj Nostradamus – napovedala mi je pomemben del mojega življenja!

real

(Fotografija ni moje najmočnejše orožje)

Lp, Hef


4 Komentarjev so far
Komentiraj

predvidevam da je orgazmičnost tvojih dandanašnjih riffov zakoreninjena nekje v leseni kraljici?

ker prve ne pozabiš nikoli!

peace

Komentar od jože

ISKRENA HVALA teti iz ameriške Ljubljane!:) brez te kitare ne bi blo nč, Hefs!:) enjoy!
sos

Komentar od sos

in seveda HVALA TEBI za riffe, ki trgajo gate!🙂
Lp, sos.

Komentar od sos

teta je že vedla kje se skriva taprau (do takrat še neodkriti) talent!😀
mej se!
Špela

Komentar od špel(c)a




Leave a Reply

