BHC Blog


Cis, D, Dis
09/02/2009, 16:35
Filed under: Hefe

Če preskočim tisti “romantično-zguljeni” mumbo jumbo rek na foro “vsak dan je nekaj posebnega”, priplavam do razsvetljenja: Teden praviloma najbolj zaznamujejo trije dnevoti, pardon trije dnevoni, dani, dni, dnevi … ?

Nazadnje ko sem preveril je teden sestavljalo 7 dni. Torej, poglejmo si kateri dnevi so rutinsko posebni.

1. PONEDELJEK

Če je težak vsak začetek, zakaj bi bil začetek tedna izjema… O ponedeljku so velike povedale že the Bangles z dobro poznanim Manic Monday, sposodil pa si bom še verz skupine Bon Jovi ki se glasi “Im feeling like a monday, but someday I`ll be saturday night.

Dan se ponavadi začne z izzivom težjim od Šerbi. Glasi se misija: Jutranje vstajanje. Ko se nekako pretihotapimo skozi to jutranjo meglico (pa ne mislim na vreme), se malce potolažimo z skodelico kave, in si rečemo “pa sej ni panike“, toda na dnu duše vemo da bo še jeba…

Skozi dan nas seveda spremlja smrtna utrujenost in popolna nazainteresiranost.

mondaykillinme

2. PETEK

Hm, ko pomislim na petek mi na glavo pade le zloglasni Friday the 13th. Zagotovo petek opevajo tudi lepše. Raziskovanja se žal nisem lotil: len sem, vem.

Petek je brez dvoma poseben dan, dan katerega vsi vneto pričakujemo cel teden (upam da nimate veliko delovnih sobot). Vse skupaj se začne precej lepše kot ponedeljek, saj smo že nekoliko vajeni petelinjih ur in  z nekoliko lažjimi mukami letimo skozi naš delovnik.

Po zaključku šolskih oz. službenih obveznosti, iz “delovnega” mesta odjadramo proti bolj “eazy rider” popoldnevu, petkovi večeri pa so tudi brez mojega opevanja svetovno znani!

3. NEDELJA

Nedeljo najbolje opišejo U2 z Sunday Bloody Sunday.

Dan se začne kar O.K. , saj si lahko privoščimo nekoliko daljši spanec, ob jutranji blesavosti pa nam itak ni čisto jasno da je že nedelja.

Skozi dan se čedalje bolj zavedamo da smo se že dobro zagozdili v nedeljo, in da bo pred ponedeljkom potrebno še marsikaj postoriti. Nedeljska krivulja se tako počasi, a vztrajno pomika proti rdečemu območju.

Dan se zaključi z brezvoljnim postopanjem po hiši, ležanju pred TV-jem,… in doseže kritično točko tisti trenutek ko na nacionalki zasližimo Mario Galuniča. Takrat uradno vemo: nedelje je konec, ponedeljek smo pa itak že obdelali!

KAJ ZNANO ?🙂

LP,

Hef


6 Komentarjev so far
Komentiraj

Vredu si tole povedal!!! Poznam vse občutke, razen tega, da mi v nedeljo zvečer v resnici paše kaj butastega, ne vem zakaj in se tega ne sramujem (pazi ne mario, ampak kej podobnega, recimo lado in jurij)

Je pa zadeva zanimiva, če se vprašamo, zakaj tako, zakaj je potrebno časovno (in nujno tudi prostorsko)kodificirati (organizirati) življenje.

To je pogruntal že poljedelec, ko je zasadil prva semena pred nekaj tisoč leti nazaj. Moral je vedeti kje (njiva), kaj in kdaj (čas, pozicija Sonca, Luna) bo kej zraslo. Moral si je oblikovati prostor s prostorskim določanjem in časovnim torej, da je lahko preživel. Iz te, skozi zgodovino pridobljenih organizacijskih sposobnostih je postopomaprišlo do koledarja, ponedeljka in nedelje. (Gre za hitro posplošitev organizacije časa in prostora, saj grem kmalu na kosilo, pazi, ni časa!!!). Jp, čas in prostor nas določata.

In še to, vsak dan v tednu, po mojem mnenju, ki bi ga odvzeli, bi čez čas pogrešali, saj bi posegli v naš ljubi in nujni organizacijski sistem bivanja.

Vseeno, naj živi PETEK!

Komentar od Mitja

hehe, vse znano;še posebej tiste jutranje meglice,ki jih ne doživljam samo v ponedeljek, ampak kar čez cel teden!:D
LP,
Špelca

Komentar od špel(c)a

Hefe, nisi edini, ki si do sedaj izpeljal kakšno na novo odkrito teorijo o tednu in s tem vrednosti vsakega dneva posebej.
Mogoče je res, kar nekateri pravijo, da bi morali vsak dan uživati kot zadnji (v stilu carpe diem), ker konec koncev- danes je še dovoljeno sanjat, jutri je nov dan…
Ampak jaz osebno se s to teorijo ne strinjam, ker roko na srce, če bi jaz živela iz dneva v dan v smislu (maybe is today my) LAST DAY , bi to pomenilo..No, mislim, da vsi vemo kaj bi to pomenilo, tako, da sem tudi jaz ena izmed tistih, ki vsakemu dnevu pripisuje svojo vrednost…

1. Naj začnem z mojo (ne)drago NEDELJO. Sicer ne vem zakaj, ampak že zjutraj se navadno zbudim s tistim neprijetnim občutkom, kaj vse me čaka v tednu pred mano (seveda k temu veliko prispeva moja lenoba), tako da je že od nekdaj ne maram. Edina pozitivna stvar nedelje je po mojem mnenju nedeljsko kosilo (edini dan v tednu, ko za mizo sedimo vsi 4 družinski člani), pa še tisto mi včasih pokvari kakšna neumesna glasbena čestitka, zarad katere me mine do vsega, še posebaj pa, da bi ob tistem sranju, morala uživati ob hrani…

2. No tudi o ponedeljku bi bilo veliko za povedati…Čeprav kar je treba je treba, tako da ponedeljek mi vedno uspe premagati, poleg tega pa mi pomaga jutranja misel: “Daj Sara, saj bo, saj zmoreš…:)”.
V nasprotnem primeru, pa je najboljši recept, da premagate ponedeljek in mu naravnost poveste kaj si mislite o njem Geldof in komad :”Tell me why I don’t like Mondays?” in ko se boste začeli zavedati, da niste edini človek, ki ne mara ponedeljkov, bo postala cela zadeva kar naenkrat preprostejša.

3. Torek. Če v ponedeljek na grobo predelam kaj vse se mi je zgodilo med vikendom, je torek pravi dan, se celotno stvar še enkrat obnovim, se spomnim na malenkosti, ki sem jih prejšnji dan mogoče spustila in začnem planirati nov teden (v ponedeljek to še seveda ni mogoče). Za piko na i, pa si po tradiciji pred spanjem zavrtim lynyrd skynyrd “. Tuesday’s gone with the wind…. Tuesday, you see, she had to be free…”.

4.Sreda. O sredi nimam veliko za povedati. Kaj se je dogajalo med vikendom navadno že pozabim, da bi načrtovala novega je še vedno predaleč. Nekako se mi je že od nekdaj zdela odveč. To je vse.

5. Četrtek -poznan tudi kot mali petek. Je potrebno še kaj dodati?

6. Petek. Zame bi se vsak petek lahko imenoval veliki petek, moj dan, ker v petek me ne briga nič- ne vreme, ne vse ogabne stvari, ki se dogajajo po svetu, ne tv, ne računalnik, ne vi, ne ti in ne on na levem in desnem- saj pravim, NIČ. Moj dan, ki ga navadno preživim z ljudmi, ki jih imam najraje, spijemo pivo (ali dva, tri), gremo na kakšen koncert in “letimo visoko nad oblaki”. Ker to je dan, ki te drži po koncu tudi, ko ti gre vse ostalo narobe, ker v petek še na najbolj zapletene situacije gledaš bolj optimistično.
Ne le, da se počutiš koristnega, ker si zjutraj opravil svoje delo (služba, šola…), ampak ker veš, da o pred tabo trije dnevi, prosti za lastne načrte in da je naslednji dan sobota, kar pomeni, da se boš zbudil brez slabe vesti, pa četudi bo ura že 12.
Sicer je pa že tudi Gary Moore pel: “Friday on my mind”.

7. Sobota. Če bi se vsak dan zbujala v sončno jutro in bi lahko na terasi s pogledom na My Hometown v miru spila kavo in si prižgala cigaret v dobri družbi (v odzadju pa bi se vrtel še kakšen dober komad, ker ptičje petje navadno pritegne mojo pozornost le za nekaj minut), bi bilo celo življenje, kot en velik Perfect Day. Tudi sobotno večerno dogajanje je navadno vedno zanimivo, tako, da naj bo to vse, preden se še bolj razpišem.

Čeprav je po mojem mnenju tedensko vzdušje do sedaj najbolje uspelo opisati Janezu zmazeku Žanu, vam vsem, toplo priporočam poslušanje njegovega komada Živimo za petek (živimo za žur, živimo za teh nekaj pof*** ur…).
Upam, da ne bo nihče jezen name zaradi mojega malega “romana”…Danes je petek, sicer 13. , ampak še dobro, da nisem vraževerna. Vsem želim čim lepši vikend, ker js se odpravljam na Elvis Jacksone in vem, da bo fajn-če je pa petek:).

Komentar od sara

se strinjam z vsem napisanim, tudi s komentarji Sare, Špelce in Mitje.
vendar….dans je pondelk Hef, pridš v Lj. na špil, napiu te bom ku zmaja, tku da bo dogajalu na muč.
nekateri pondelki znajo bit prekleto fajn. sm treba si jih je nardit, da so dobri!😉
Lp, j.sos.

Komentar od sos

Hefe, moram dati roko na srce, zelo težko ti je v življenju…
Utapljaš se v lastnem znoju

Komentar od anonimni

– Hvala za commente!

– anonimni: pa sej ni taku hudu

lp

hef

Komentar od Hefe




Leave a Reply

