BHC Blog


Kotiček v sobi
11/03/2009, 18:42
Filed under: Uri

Kako bi opisali svojo sobo?…Nič nenavadnega; 4 stene, miza, pojstla, računalnik, omara,…

Kako pa bi opisali svoje kotičke v sobi? To je pa že težje, ne?! 

Brez dvoma pri meni prevladuje kotiček v katerem imam trenutno “nametanih” kar nekaj kosov glasbene opreme. Seveda vse stvari niso moje, ampak trenutno stanje izgleda nekako takole:koticek-v-sobiTo je to!

Opisovanje opreme je brez pomena.Raje povem, da tukaj preživim kar nekaj časa in vsakič kadar začutim posebno energijo, stvari predstavim kolegom iz banda. Ljubim ustvarjalni proces, nove izzive, predvsem pa prenos čustev, naboja in ljubezni iz človeka v glasbo.

 muzikalije1

Ko bo čas bom zadevice tudi zvočno/vizualno predstavil.

pedalboard

 Lp, Uroš


4 Komentarjev so far
Komentiraj

Uri, tole pa je presenečenje in pol!
super, da si (končno) primaknil tudi svoj delček na tale bhc-jevski blog.

hm, tvoj kotiček mi je všeč. ne le, ker ima v sebi energijo, ampak ker ga nekako deliš z ostalimi. kul.

in da ne bi slučajno predolgo čakali na nov post…(:

lp, nina

Komentar od nina.

najbolj orgazmični so pa funky efekti😀

Komentar od Marko

Lep kot v sobi:D. Najbol se mi pa efekti dopadejo:D. Jaz nisem mel dosti denarja da bi kupoval vsakega posameznega pa sem se raje odločil za Zoom G9 2tt pa sem tudi zadovoln:D

Komentar od andrej777

ful behringerja😉

Komentar od Funkmaster




Leave a Reply

