BHC Blog


POST O POSTU
24/03/2009, 17:53
Filed under: Jernej | Značke: , , , ,

Hojladri!

Danes se mi je sanjalo. I had a dream. (O dveh stvareh, pravzaprav,  a o prvi na blogu ne bom pisal.)

O tem, kako prav počasi in brez kakršnekoli slabe vesti srkam špricar. Vedel sem, da ga ne smem, a sem ga vseeno. Da skrajšam tale suspenz oz. napetost-sem  udeleženec 40-dnevnega alkoholnega posta ( tega sem se udeležil že lani).

Pridružil sem se akciji Slovenske Karitas, s katero je začela  25. februarja. Akcija časovno sovpada s postnim časom, ko se kristjani spominjamo Kristusovih postnih dni v puščavi, njegovega kljubovanja vsemu zlu in križanja. Torej, poanta vsega je odrekanje nečemu slabemu, oz. zmanjševanju vpliva dotične substance na naša življenja.

Ti dnevi so tudi znak solidarnosti do vseh tistih, ki trpijo zaradi odvisnosti od alkohola in do družin, ki so najpogostejša tarča vplivov alkoholizma (prometne nesreče, pretepene ženske in otroci,  itd…)

40

In jaz v tem času enako ne srknem niti kapljice alkohola v kakršnikoli obliki.vince 1

Ja, vem, drama. Še toliko večja, ker sem šele pred kratkim ugotovil, da post dejansko traja 46 dni (do Velike Noči)vince 2

Šele sedaj dojemam, do kod v naši družbi segajo alkoholni hlapi. V dolenjski družbi. Družbeni dogodki brez vsaj minimalne prisotnosti alkohola ne obstajajo.V bistvu smo programirani na alko. Rojeni smo deformirani, sicer ljudje dobre volje, a vseeno precej boljše, če se ga še nadelamo…vince 3

…Nismo slabi ljudje, če pač spadamo v družbeno okolje, ki brez nekaterih fenomenov enostavno ne zna funkcionirati.

Pomembno pa je, da ta fenomen-alkohol ostane le in zgolj kot pripomoček v procesu našega veselja do življenja.

lp, jer


1 komentar so far
Komentiraj

naj zveni še tako bedno, vseeno je resnično: če je družba prava se alkohola ne rabi.
se pa strinjam s tem, da tudi če, ko si ravno omenil, dolenjska družba ni pijanska, je v njej konstantno vpleten kakšen špricar/pivce/… ali dva. zvečer se ne pije vode. kot nekakšna navada, nekakšno pravilo, ki smo si ga sami ustvarili.
in da pripišem še svojo stran posta: moj cilj v postu je ugotovit kolk moči je v meni za odrekanje, kaj me motivira in doživet neke vrste spremembo. kul, da si omenil da naj bi se ob postu spomnili na trpljenje pa na vse probleme ki se dogajajo zaradi alkohola. vsekakor je tudi to del ‘fore’ posta, pa čeprav majhen.
na končni točki bo filing po vsej verjetnosti fenomenalen, čaka pa me (nas) še kar nekaj preizkušenj.
še 16 dni (:

lp, nina

Komentar od nina.




Leave a Reply

